Vi söker en kundvärd

Vi är mitt uppe i en tillväxtresa och söker nu en engagerad och serviceinriktad kundvärd. Gillar du samarbete och kundkontakt? Är du dessutom noggrann och har erfarenhet av hyresadministration så har vi en spännande roll på en trivsam och professionell arbetsplats att erbjuda dig.

Lediga jobb

Vi letar efter dig som gillar samarbete och kundkontakt, är noggrann och har erfarenhet av hyresadministration. Som kundvärd hos oss blir du en del av en företagskultur som präglas av öppenhet och professionalitet med engagerade medarbetare.

Om tjänsten
Kundvärden är en nyckelperson i företagets kundtjänst och i arbetet med uthyrning av såväl lägenheter som förråd och garage. Du arbetar i nära samarbete med förvaltare, biträdande förvaltare och bovärdar för att erbjuda våra hyresgäster en hög service. Tjänsten innebär mycket kontakt med hyresgäster och du arbetar aktivt med att vårda och utveckla relationen med våra hyresgäster. Kundvärden ingår i förvaltningsavdelningen och rapporterar till förvaltaren. Tjänsten är förlagd till kontorstider, enstaka kvällstider förekommer enligt rullande schema. Tjänsten är placerad i Larsberg på Lidingö, i trivsamma och vackert belägna lokaler invid vattnet och med närhet till bra kommunikationer.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

  • Uthyrning och uppsägning av lägenheter, förråd och parkeringsplatser
  • Kontraktsskrivning med blivande hyresgäster
  • Hantering av bytesansökningar, överlåtelser och andrahandsuthyrningar
  • Kundtjänst och växel
  • Ta emot felanmälan
  • Nyckelhantering
  • Information och service till hyresgäster, via alla kontaktytor så som bland annat personliga möten och telefon
  • Kontinuerligt upprätta samt uppdatera och distribuera informationsmaterial
  • Bidra till att befintliga arbetsprocesser inom hyresadministrationen effektiviseras och digitaliseras.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har minst gymnasieutbildning, goda kunskaper inom hyresjuridik och hyresadministration samt några års arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom fastighetsbranschen. Vi ser gärna att du har erfarenhet av service och kundbemötande från reception/växel. Du har en administrativ förmåga, bra kunskaper i Office-paketet och är van att arbeta i fastighetssystemet Fast2 eller motsvarande.

Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper, ditt engagemang och dina drivkrafter. Du är serviceinriktad, strukturerad och noggrann och du trivs med att hantera flera ärenden samtidigt. Det är viktigt att du har ett positivt förhållningssätt, är lyhörd och lyssnar på din omgivning samtidigt som du är kommunikativ.

Du gillar att jobba med människor och att erbjuda god kundservice. Du är öppen, utåtriktad och utbyter gärna erfarenheter, information och idéer med andra. Du har en god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift.

Ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med Isaksson Rekrytering & Bemanning AB. Välkommen med din ansökan redan idag då vi arbetar löpande med urval och intervjuer. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sofia Gaard på 076-309 20 00.

Ansök här

Hittade du den information du letade efter?

Tack för ditt svar!

Vi hjälper dig!

Kundtjänst

Hittade du information du sökte?