Nu uppgraderar vi vår kundservice

Hösten 2022 uppgraderar vi vår digitala kundservice för dig som tidigare haft HEFAB som hyresvärd på flera fronter. Vi går över till digitala hyresavier och lanserar en ny version av Mina Sidor med fler och smidigare tjänster för dig som hyresgäst. Läs mer om alla nyheter här nedan!


Dina avier blir digitala

Från och med hyresavin som avser december månad skickas dina hyresavier endast digitalt. Det är bättre för miljön och du slipper hålla ordning på pappersavier. I stället får du dina avier i en pdf-fil till din mejl samt i Mina Sidor. Den sista pappersavin som går ut gäller endast för oktober och november månad*.

Har du angett rätt e-post till oss?

Det är viktigt att du har angett rätt kontaktuppgifter för att kunna ta emot dina hyresavier via e-post. Logga in på Mina Sidor här för att kontrollera dina kontaktuppgifter. Du ska logga in under ”För dig som tidigare haft HEFAB som hyresvärd”.

Ingen förändring för dig som betalar med e-faktura

Betalar du redan din hyra med e-faktura idag så behöver du inte göra någonting. Betalningarna kommer att fortsätta som vanligt.

*Förändringarna gäller endast för hyresgäster som tidigare haft HEFAB som hyresvärd. 


Läs mer

Hittade du den information du letade efter?

Tack för ditt svar!

Vi hjälper dig!

Hittade du information du sökte?

  • Ange din E-postadress om du vill att vi ska svara på ditt meddelande.