Tvättstugan
Tvättstugan är en del av din boendemiljö och ska därför självklart kännas trevlig och trygg att vistas i. Här kan du läsa om hur bokningen fungerar och hur du förväntas hålla i ordning efter dig när du tvättat klart.
Tvättstugan är en del av din boendemiljö och ska därför självklart kännas trevlig och trygg att vistas i. Här kan du läsa om hur bokningen fungerar och hur du förväntas hålla i ordning efter dig när du tvättat klart.
Vi på John Mattson är måna om att er boendemiljö är trivsam och trygg. Därför städar vi tvättstugan varje vecka, och har regelbunden tillsyn. För allas trevnad är rökning förbjuden i tvättstugan.
Skulle något saknas eller inte fungera i tvättstugan? Gör en felanmälan via Mina sidor.
Du kan boka tvättpass på Mina Sidor eller på den digitala bokningstavlan utanför tvättstugan. Använd din nyckelbricka för att logga in på bokningstavlan eller för att öppna tvättstugan.
Kom ihåg att låsa upp till tvättstugan inom 45 minuter efter att ditt tvättpass börjat, annars bokas tiden av och någon annan kan boka resten av passet.
Mer information om hur bokningen fungerar hittar du här.
För dig om tidigare haft HEFAB som hyresvärd bokar tvättid på knapparna nedan:
Håll utkik i bokningen på Mina Sidor eller på tavlan utanför tvättstugan.
Bokade pass blir lediga igen om de inte påbörjas inom 45 minuter efter starttiden.
Skölj av grus, lera eller annan rejäl smuts från dina kläder i tvättstället innan du
stoppar kläderna i tvättmaskinen.
Visar tvättmaskinen felkoder när du programmerar den?
Återställ maskinen genom att stänga av huvudströmbrytaren på väggen och slå på den igen.